KIKO TA PASANDO

E uniko kaminda ku bo ta haña tur informashon kompletamente gratis. Klik anto lesa. Manda tur loke bo ke pa wordu publika i invitashon pa kubri rueda di prensa na e Email: kikotapasando@outlook.com

NOTISIANOTISIA POLISIAL

Minister di Hustisia a bai tuma nota di e hayasgo di 1400 kilo di kokaina ku a keda interseptá pa Kustwacht / Marine

Minister di Hustisia a bai tuma nota di e hayasgo di 1400 kilo di kokaina ku a keda interseptá pa Kustwacht / Marine

Geplaatst op 13 August 2021 dor di Ministerio Asuntunan General i Promé Minister

WILLEMSTAD – Riba djaweps anochi 12 di ougùstùs, Promé Minister / Minister di Hustisia sr. Gilmar Pisas tabata presente na Marine Basis Parera pa por a tuma nota di e gran hayasgo ku personal di Kustwacht / Marine a interseptá riba laman.

Tabata trata aki di 11 persona ku kier a drenta Kòrsou di un forma ilegal for di Venezuela i alabes a bin haña un kargamentu di mas o ménos 1400 kilo di kokaina huntu ku nan riba e barku. Esaki sigur tabata un bon trabou di parti di nos personal di Kustwacht / Marine huntu ku personal di Polis i Imigrashon ku tabata tei pa registrá tur e personanan akí. Personal di Ministerio di Salubridat Públiko, Medio Ambiente i Naturalesa tambe tabata presente pa mesora hasi tèst riba e vírùs di COVID-19.

Promé Minister / Minister di Hustisia Pisas ta aploudí e tremendo trabou di parti di personal di Kustwacht, Marine, Polis, Imigrashon i GMN.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from KIKO TA PASANDO

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading