KIKO TA PASANDO

E uniko kaminda ku bo ta haña tur informashon kompletamente gratis. Klik anto lesa. Manda tur loke bo ke pa wordu publika i invitashon pa kubri rueda di prensa na e Email: kikotapasando@outlook.com

GOBIERNUNOTISIA

Toelichting op noodmaatregelen om brandstofvoorziening veilig te stellen

Splikashon relashoná ku medidanan di emergensia pa sigurá suministro di kombustibel.

 

Kralendijk – Na e momentunan aki pa loke ta trata suministro di koriente i awa di bebe Boneiru ta dependiente di Fuel Oil pisá (HFO) ku ta almasená na BOPEC. PDVSA, e kompania estatal di petroli di Venezuela ta doño di e petroli aki. Sanshonnan merikano ta prohibí pa hasi negoshi ku i hasi pagonan na PDVSA, a ménos si pidi lisensia pa hasi esaki. Aña pasá Curoil i Contour Global a pidi i haña e lisensianan aki pa por kumpra i paga HFO for di BOPEC. E lisensianan aktual ta kaduká dia 31 di mart 2020 i un prolongashon di esakinan no ta sigur. Pa motibu di e insiguridat aki e grupo di guia Kombustibel a disidí pa implementá dos medida di emergensia ku lo sigurá entrega adekuá di koriente i awa di bebe riba término korto. Ta trata di konkretamente dos medida di emergensia:

 

  1. Konstruí un fasilidat di transbordo pa HFO riba tereno di BIA ku nan ta konektá ku un pipa di transporte pa bai e waf eksistente di aeropuerto. Almasenahe di HFO lo tuma lugá den dos ponton ku nan ta mara na e waf. Diariamente lo transportá e HFO ku trùk pa Contour Global Bonaire.

 

  1. Banda di transbordo i transporte di HFO for di waf di aeropuerto a pidi Curoil pa hasi abastesimentu i almasenahe di disel komo kombustibel pa e planta di elektrisidat posibel. Ku introdukshon di e medidanan aki Boneiru lo no ta dependiente mas di almasenahe di kombustibel di PDVSA na BOPEC.

 

Esaki ta enserá ku tur kos ta kla pará, pero ta e ora ku tin kestion di emergensia na momentu ku BOPEC stòp ku entrega di ‘fuel oil’ lo hasi uso di nan.

 

‘Nos no ta tuma ningun riesgo i nos no ta bai sinta warda te ora di bèrdat tin un problema grandi i a surgi inkietut i otro tipo di problema. Pasobra si tur lus paga i no tin produkshon di awa di bebe, e ora ei sí di bèrdat nos tin un problema i esei no por, nos no ke esei,’ asina gezaghebber Rijna a deklará.

 

Pa e motibu ei e grupo di guia kombustibel ku ta bou di guia di gezaghebber Rijna a disidí ku ta prepará tur dos medida di emergensia, di manera ku mesora por hasi uso di nan. Ku esaki ta garantisá suministro di awa di bebe i koriente. Un suministro di energia ku ta funshoná bon ta di gran importansia sosial i ekonómiko pa Boneiru. P’esei ta trahando tambe riba solushonnan struktural ku lo sòru pa Boneiru no tin mester di resultá den e situashon aki mas. I ora esakinan ta kla, e medidanan di emergensia tampoko no ta nesesario mas.

 

Relashoná ku notisianan anterior diferente pregunta a bini dilanti. E resúmen aki bou ta duna kontesta riba e preguntanan ku nan a hasi mas tantu biaha (FAQ).

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from KIKO TA PASANDO

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading