KIKO TA PASANDO

E uniko kaminda ku bo ta haña tur informashon kompletamente gratis. Klik anto lesa. Manda tur loke bo ke pa wordu publika i invitashon pa kubri rueda di prensa na e Email: kikotapasando@outlook.com

NOTISIA

Ampliashon temporal di kantidat di personal di FOL den kuadro di kombatimentu di droga den region di Karibe

 

Ampliashon temporal di kantidat di personal di FOL den kuadro di kombatimentu di droga den region di Karibe

Geplaatst op 19 June 2020 dor di Ministerio Asuntunan General i Promé Minister

WILLEMSTAD – Kolaborashon internashonal ta algu krusial pa logra kombatí trafikshon di droga i krímen transnashonal. Na komienso di e aña aki Merka ya a anunsiá di bai intensifiká su aktividatnan pa kontra-arestá kontrabanda di droga den e region aki. Ta trata aki di un aktividat ku tabata planiá kaba pa tuma lugá den region di Karibe. Reino Hulandes ta parti di e 22 partnernan ku huntu ta forma e ‘Joint Interagency Task Force – South’ (JIATF-South) ku e propósito pa kombatí kontrabanda di droga pa medio di bon kolaborashon. Gobièrnu ta sostené tipo di aktividatnan manera esaki, ya ku Kòrsou ta benefisiá di e echo ku efektivamente ta atendé krímen organisá.

For di 2 di mart 2000 a yega na un akuerdo di kolaborashon entre Reino Hulandes i Gobièrnu di Merka pa haña akseso na i hasi uso di e fasilidatnan na Antia Hulandes i Aruba pa di forma aéreo kombatí trafikashon di droga. A base di e akuerdo aki avionnan Merikano ta hasi uso di e asina yamá ‘forward operating locations’(FOL) ku ta lokalisá na e aeropuertonan di Kòrsou i Aruba. E akuerdo ta duna solamente outorisashon pa ehekutá buelonan ku ta vigilá, monitoriá i lokalisá transportashon di droga. No tin arma riba e buelonan aki.

Pa motibu di un oumento relativamente grandi di e kantidat di kilo di droga ku ta interseptá últimamente, a disidí pa temporalmente amplia e kapasidat di FOL. Entre òktober 2019 i desèmber 2019 por ehèmpel a interseptá 12.060 kilo di kokaina i 184 kilo di mariwana ku un balor di mas ku 314 mion dòler, i entre mei 2020 i yüni 2020 ya a interseptá 8.269 kilo dorga balotá na 219 mion dòler. Ta trata di un ampliashon temporal di 4 avion, esta un E-3 Sentry (AWACS), un E-8 Joint STARS (JSTARS) i dos ‘tankvliegtuig’. Pa operashon di e avionnan lo reforsá e base di FOL ku 150 tripulantenan i personal di mantenshon den e lunanan benidero.

Gobièrnu ke enfatisá un bia mas ku e aktividatnan di kombatí droga tin di haber ku oumento di trafikashon di droga den region di Karibe i ku no lo tolerá ku ta hasi uso di su teritorio pa nada otro ku no ta solamente nesesario den kuadro di kombatimentu di droga.

Durante e promé dos simannan ku e personal yega for di Merka nan lo mester mantené nan mes na e kondishonnan mará na e instrukshonnan di COVID-19.

 

 

Share this page to Telegram

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from KIKO TA PASANDO

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading