Promé dama di Sürnam ta promové salú mental durante bishita ofishal na Kòrsou / First Lady Suriname promoot mentale gezondheid tijdens officieel bezoek aan Curaçao

Gobièrnu di Kòrsou
Promé dama di Sürnam ta promové salú mental durante bishita ofishal na Kòrsou
Publiká riba 25 Òktober 2024
WILLEMSTAD – Durante e bishita ofishal di Presidente di Sürnam, Su Ekselensia Chandrikapersad Santokhi, na Kòrsou dia 22 i 23 di òktober 2024, promé dama Mellisa Santokhi-Seenacherry a hunga un ròl prominente a traves di su esfuerso pa promové salú mental i desaroyo personal. Komo abogado i defensor dediká, e tin hopi tempu kaba ta pidi atenshon pa bienestar di hóbbennan i ta usa su plataforma komo Promé Dama awor pa logra un impakto duradero den e área akí pa generashonnan ku ta bini.
Dia 22 di òktober, el a bishitá skol avansá Amador Nita, kaminda el a papia ku un grupo di 40 alumno tokante un problema ku mas i mas ta kresiendo serka hóbennan: adikshon na telefòn selular. Promé dama a papia habrí tokante e adikshon akí i su influensha riba salú mental di hóbennan, Tambe el a duna konseho prátiko kon pa haña balansa i logra dominá e adikshon.
Minister di Enseñansa, Siensia, Kultura i Deporte, señor Sithree van Heydoorn, a ekspresá su apresio pa e interes di e promé dama den hóbennan. “Bo esfuerso pa edukashon, komunidat i hubentut ta mustra ku liderazgo no solamente mester keda na palabra, pero, mas importante, tambe enserá akshon,” Minister a deklará. El a papia tambe ku e alumnonan i a motivá nan pa siña di e promé dama: “Probechá awor pa siña di e hendenan rondó di bo, pa hasi pregunta i pa soña. Wak ehèmpel di lidernan manera promé dama ku ta mustra ku tur kos ta posibel ku dedikashon i esfuerso nesesario.”
Dia 23 di òktober, promé dama a kontinuá su programa ku un seshon di ‘Salú Mental’ huntu ku algun figura prominente for di e sektor di edukashon i kuido di salú na Kòrsou. Durante e seshon akí, el a kompartí su konosementu i eksperiensia tokante importansia di salú mental i a hasi un yamada pa un esfuerso kompartí pa un futuro mas salú pa e hubentut.
E bishita ofishal di e delegashon di Sürnam, inkluso Minister di Asuntunan Eksterior, Komèrsio Internashonal i Kolaborashonnan Internashonal (BIBIS), Su Ekselensia Albert Ramdin, a keda karakterisá pa diálogonan fruktífero entre e dos paisnan. Aktividatnan di e promé dama durante e bishita akí ta suprayá importansia di kolaborashon riba tereno di bienestar mental, i pa fortalesé e lasonan entre Sürnam i Kòrsou.
Regering van Curaçao
First Lady Suriname promoot mentale gezondheid tijdens officieel bezoek aan Curaçao
Geplaatst op 25 10 2024
WILLEMSTAD – Tijdens het officiële bezoek van de Surinaamse President, Zijne Excellentie Chandrikapersad Santokhi, aan Curaçao op 22 en 23 oktober 2024, speelde First Lady Mellisa Santokhi-Seenacherry een prominente rol met haar inzet voor mentale gezondheid en persoonlijke ontwikkeling. Als advocaat en toegewijd pleitbezorger vraagt zij al langere tijd aandacht voor het welzijn van jongeren. Nu, als First Lady, benut zij haar unieke platform om blijvende impact te maken op dit gebied voor de toekomstige generaties.
Op 22 oktober bezocht zij ‘Skol Avansá Amador Nita’, waar zij in gesprek ging met een groep van 40 leerlingen over een toenemend probleem onder jongeren: de verslaving aan mobiele telefoons. De First Lady sprak openhartig over deze verslaving en de invloed ervan op hun mentale gezondheid en gaf praktische tips om balans te vinden en de verslaving te doorbreken.
De Minister van Onderwijs, Wetenschap, Cultuur en Sport, de heer Sithree van Heydoorn, prees de betrokkenheid van de First Lady bij de jeugd. “Uw inzet voor onderwijs, gemeenschap en jongeren laat zien dat leiderschap niet alleen gaat om wat we zeggen, maar vooral om wat we doen,” verklaarde de minister. Ook sprak hij de leerlingen toe en moedigde hen aan te leren van het voorbeeld van de First Lady: “Benut dit moment om te leren van de mensen om jullie heen, om vragen te stellen, en om te dromen. Kijk naar het voorbeeld van leiders zoals de First Lady, die laten zien dat met toewijding en inzet alles mogelijk is.”
Op 23 oktober vervolgde de First Lady haar programma met een ‘Mental Health’-sessie voor enkele prominente figuren uit het onderwijs en de gezondheidszorg van Curaçao. Tijdens deze sessie deelde zij inzichten en ervaringen over het belang van mentale gezondheid en riep zij op tot gezamenlijke inzet voor een gezondere toekomst voor jongeren.
Het officiële bezoek van de Surinaamse delegatie, waaronder de Minister van Buitenlandse Zaken, International Business en Internationale Samenwerking (BIBIS), Zijne Excellentie Albert Ramdin, werd gekenmerkt door vruchtbare gesprekken tussen beide landen. De activiteiten van de First Lady tijdens het bezoek benadrukken het belang van samenwerking op het gebied van geestelijk welzijn en het versterken van de banden tussen Suriname en Curaçao.


