KIKO TA PASANDO

E uniko kaminda ku bo ta haña tur informashon kompletamente gratis. Klik anto lesa. Manda tur loke bo ke pa wordu publika i invitashon pa kubri rueda di prensa na e Email: kikotapasando@outlook.com

GOBIERNUNOTISIA

Minister Xiomara Cultura: Cultura, nos tin cu bib’e! Festival di 10 Aniversario di “Ban topa cu nos do Caha di Orgel”

Minister Xiomara Ruiz-Maduro: Cultura, nos tin cu bib’e!

Festival di 10 Aniversario di “Ban topa cu nos do Caha di Orgel”

ORANJESTADD – Ayera Minister di Cultura Ruiz-Maduro tabata presente na e di 10 aniversario di e festival “Ban topa cu nos di Caha di Orgel” na Papiamento Restaurant. E mandatario a pasa un rato ameno den compania di colega Minister Marlyn Alcalá-Walé di Corsow cu a bin Aruba specialmente pa otorga algun reconocemento na arubianonan tocado di caha di orgel, cu semper a yuda Corsow pa tene e tradicion di Caha di Orgel bibo. Esaki ta ser haci como gratitud den cuadro di Aña di Cah’i Orgel na Corsow. Esnan presente cu a haya reconocemento tabata sr. Nai Felicia, sr. Patan Farro, sr. Nelson Sprok y sr. Buchi Boekhoudt.

Durante e festival di Cah di Orgel, Minister Ruiz-Maduro a probecha pa toca un tumba riba e Caha di Orgel di sr. Nelson Sprok. Promer cu e mandatario a toca, su persona a haya instruccion di e maestro sr. Patan Farro. Sigur tabata un gran honor pa por a toca un pieza di Caha di Orgel y sigur palabra di danki di parti e mandatario na e organisadornan pa mantene nos tradicion musical di Caha di Orgel. Na e festival tabata tin un publico grandi cu a disfruta di e presentacion di varios caha di y orgel y nan tocadonan. Un Festival caminda un biaha mas a keda demostra cu Nos Cultura, nos tin cu bib’e!.

Festival Caha di Orgel 003

Festival Caha di Orgel 012

Festival Caha di Orgel 013

Festival Caha di Orgel 017

Festival Caha di Orgel 020

Festival Caha di Orgel 022

Festival Caha di Orgel 023

Festival Caha di Orgel 025

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from KIKO TA PASANDO

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading