KRALENDIJK BONAIRE: Notisia di polis di djabièrnè 12 di mei te ku djaluna 15 di mei – Politieberichten vrijdag 12 mei tot en met maandag 15 mei 2017

Notisia di polis di djabièrnè 12 di mei te ku djaluna 15 di mei
Riba djasabra 13 di mei a drenta keho di kiebro den un kas situá na Kaya Diamanta. For di aki a bai ku un iPod, dos iPad, un lèptòp, diferente joya i sèn kèsh. Riba djadumingu 14 di mei a detené un hòmber di inisialnan O.A.M. en konekshon ku menasá i destrukshon. Riba e mesun dia a drenta notifikashon di hayasgo di dos sobra di outo den besindario di Bulevar Gobernador Nicolaas Debrot. Esakinan probablemente tabata di e marka/modèl Toyota Tercel i tabata stashoná pa basta tempu kaba na e sitio ei. Mas lat tambe a drenta keho di kiebro den un kasi situá na Sabadeco Crown Courts. A bai ku entre otro ‘Max Book Pro’ kolo di plata, un ‘iPad-mini’, un oloshi di man di marka Rolex, un oloshi di man di marka G-Shock i i un ‘Reader’ di marka Kobar. E kiebro a tuma lugá entre 7.15 or i 9.15 or di anochi.
Riba djaluna 15 di mei, den oranan trempan di mainta, sentral di polis a risibí notifikashon ku mester tin un outo na kandela na Kaya Endeavour. No por a distinguí marka/modèl di e outo i e plachinan di number tampoko no tabatei mas. Despues di mas o ménos 10 minüt brantwer a logra paga e kandela. E outo no tabata forma niun estorbo di e tráfiko riba e kaya menshoná.
Politieberichten vrijdag 12 mei tot en met maandag 15 mei 2017
Op zaterdag 13 mei werd aangifte gedaan van inbraak in een woning aan de Kaya Diamanta. Hier zijn een iPod, twee iPads, een laptop, sieraden en contant geld weggenomen.
Op zondag 14 mei werd aan de Kaya Balau een man met initialen O.A.M. aangehouden wegens bedreiging en vernieling. Op dezelfde dag werd ook melding gedaan van de vondst van twee autowrakken in de buurt van de Bulevar Gobernador Nicolaas Debrot. Deze waren vermoedelijk van het model Toyota Tercel en stonden al lange tijd op de locatie.
Ook werd later op de dag aangifte gedaan van inbraak in een woning in Sabadeco Crown Courts. Er zijn onder andere een zilveren Max Book Pro, een iPad mini, een horloge van het merk Rolex, een horloge van het merk G-shock en een Reader van het merk Kobar weggenomen. De inbraak heeft tussen 19.15 en 21.15 uur plaatsgevonden.
Op maandag 15 mei, in de vroege ochtenduren, kreeg de politiecentrale melding over een auto die in brand stond op de Kaya Endeavour. Model/type van de auto’s kon niet meer gezien worden en de kentekenplaten waren er ook niet meer. Na ongeveer 10 minuten bluste de brandweer de brand. De auto vormde verder geen belemmering van het verkeer op genoemde straat.
