KIKO TA PASANDO

E uniko kaminda ku bo ta haña tur informashon kompletamente gratis. Klik anto lesa. Manda tur loke bo ke pa wordu publika i invitashon pa kubri rueda di prensa na e Email: kikotapasando@outlook.com

DEPORTENOTISIA

Korsou a gana e derechi pa organisa kampionato di karibe di softbol femenino

Korsou a gana e derechi pa organisa kampionato di karibe di softbol femenino

 

Federashon di softbol di Korsou ta hopi kontentu ku e notisia ku a drenta ku Korsou a gana e derechi pa organisa kampionato di Caribe. For di despues ku e selekshon nashonal di softbol femenino a konkista e titulo di kampion suramericano, direktiva a kumisa lobby den region pa trese e proximo torneo di Caribe Korsou i despues a entrega un bid ofisial pa por jega na remarke pa organisa e prestigioso torneo aki. E torneo aki ta di hopi balor pa motibu ku e pais ku titula kampion di Caribe lo gana e derecho automatikamente pa tantu Juegos Centro Americano I del Caribe na Panama City 2022 i tambe Juegos Panamericano(Panam Games) na Chile 2023.

E fecha di e kampionato Caribe pa softbol femenino lo ta di 8 pa 14 augustus 2020. Ja tin trabounan ku a start i proximamente lo intensiva e trabounan di preparashon. Den e prome siman di maart Federashon di softbol lo pone un rueda di prensa pa duna mas informashon riba e kampionato aki i tambe riba e aspektonan di preparashon. Federashon di softbol mesora ta hasi uzo di e oportunidat aki pa invita tur negoshi ku kier ta parti di e evento grandi aki komo sponsor/partner pa tuma kontakto ku e presidente di Federashon Lernnerth Angela na number di telefon 5177100 of mail csberanobo@gmail.com.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from KIKO TA PASANDO

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading